header

header

söndag 22 april 2012

Tema: Aprilväder (#83 av 365+1)


 I tisdags hade vi ett riktigt aprilväder här, först på morgonen såg det ut att bli en jättefin dag, för det var klart och soligt väder...sen helt plötsligt så snöade det en massa, och sen blev det sol...och regn.... och sen hagel....och sen sol igen...Klart underligt väder....Jag passade på att ta den här bilden medan det snöade en stund, därav dom vita strecken i bilden....

Skulle ju egentligen lagt in bilden redan i tisdags, men jag hade en massa redan tidsinställda inlägg gjorda, och då blir det ju så tokigt med numreringen på bilderna om man börjar lägga in andra bilder under tiden...

Har det lite stressigt just nu, så tyvärr har jag inte hunnit in och kommentera hos er på ett tag. Men jag hoppas på att snart hinna bättra mig på den fronten....

2 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

Huvvaligen är ordet!

Rantamor sa...

Nej, nej du får inte stressa...
en stund vid datorn med en kopp kaffe måste du bara ha...
Säger som Pysselfarmor om vädret huuvaligen....