header

header

tisdag 2 oktober 2012

Tema: Pumpa (# 245 av 365 + 1)

 
Det har varit skördefest på Öland under den gångna helgen...
Vi åkte runt lite grann och kollade...Och det var inte svårt att hitta en pumpa att fota,
för det bara kryllar av pumpor överallt när vi ölänningar firar skördefest!!!!
Däremot så har det varit mycket ont om inlägg från mig på sistone,
men jag har helt enkelt inte haft nån lust att fota och blogga....
Nu lär jag inte heller hinna mer den närmsta veckan heller, men sen får vi se
om jag kommer igång igen...
 
 

4 kommentarer:

Yvonne L sa...

Det var inga dåliga pumpor heller!

AnCa sa...

Åh jag måste nog försöka ta mig till Ölands skördefest nån gång. Vore så roligt att se alla pumpor o allt annat vackert.

Annika sa...

Fina höstpumpor.

Pysselfarmor sa...

Det är kul att åka runt där på skördefesten!