header

header

fredag 4 januari 2013

Tema: Stjärna ( 4 av 365 )


10 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Snygg! Skulle kunna vara koppar med färgen du fångat :)

BatongAmanda sa...

Tack för din kommentar!
Härlig bild på Adventstjärnan där fler teman skulle passat in!

Synd du inte fick bild på Ensilagen på Öland.

Hoppas jag fixat det rätt med Kommentarerna valde att lägga dit anonym. På granskning står det aldrig!?! Är helt nybörjare på detta å närmar mej Pension. En dotter fixa så jag åtminstone kom med till slut!!!

Gabriella sa...

Vilken fin bild

Anonym sa...

Väldigt snyggt med guldstjärnan i fönstret och minst lika snygg på bild.
Tack för besöket Millan. Har länge velat innan jag bestämde mig för att delta i år.

AnCa sa...

Vilken vacker stjärna du har o vilken snygg spegling du fångat i din bild!

AnCa sa...

Vilken vacker stjärna du har o vilken snygg spegling du fångat i din bild!

Theka sa...

Supermysigt!^^

Pysselfarmor sa...

Snygg stjärna och jag är "en sån där" som skulle kunna ha kvar adventsstjärnan ända till mars ;-))

Pysselfarmor sa...

Glömde ju säga när jag var här att jag hälsar gärna på "muhuuu:na" hos dig/er ;-)

Mwap38 sa...

Vacker bild med fina färger, bra fångat!