header

header

måndag 11 februari 2013

Tema: Egg ( 30 av 365 )


8 kommentarer:

AnCa sa...

Oj det var längesen jag åkte skridskor, undrar om jag ens skulle klara av det??? Femtaggad egg, då e man en riktig isprinsessa va?

biggan sa...

Det var längesen jag åkte med men det var kul på den tiden man behärskade det. Smart val av bild till temat.

Gabriella sa...

Kul bild

Theka sa...

Man trodde det var omöjligt men du lyckades komma på en annan tolkning. Jag själv funderar på ägg kanske, vilket är på engelska egg...

hmmm...

Razzy sa...

Undrar om man kan stå på skridskor nuförtiden,kul tolkning på temat :)

Anette Linnea sa...

Underbar tolkning av temat och vilket snyggt foto!

Anonym sa...

Snyggt och kul också. Inga knivar här inte. Härligt att se nåt annat.

Pysselfarmor sa...

ahaaaa jasså var du också på isen!? Antar att det var de här skridskorna jag såg på en annan bild hos en till dig närstående person :-))