header

header

onsdag 6 mars 2013

Tema: Solglasögon ( 53 av 365 )

 
Ja, jag vet att den här bilden är ganska dålig, jag satt en bit ifrån och
hade dessutom glömt ställa om kameran till rörligt....
Men iallafall, den här bilden tog jag när vi var på papegojshowen,
killen som tränar papegojorna har lärt dom en massa roliga trick.
Den här vita papegojan( Coco har jag för mig hon hette)
 kunde förutom att lägga sig i solstolen
(hon gjorde en kullerbytta ner i stolen) och se cool ut i solglasögon,
även åka rutschkana,cykla, köra ett flygplan på en lina mm....
 
 

4 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

Jamen jag ser solglasögonen! ;-)

Theka sa...

Haha! Den här älskar jag:D
Vadå solglasögon tänkte jag, och letade runt. Sen såg jag... nämen den där gojjan har ju. Tufft!

Cici sa...

Människor är all bra tokiga som absolut vill att andra djur ska uppföra sig och se ut som dom. Men det blev en rolig bild!

biggan sa...

Ha ha, vad kul det låter.