header

header

fredag 13 januari 2012

Tema: Godis (#14 av 365+1)


En sån tur att det blev lite godis över igår när Tessan gjorde sina "koppkakor",
för dom funkade ju bra till godistemat!!!
Jag kan tyvärr inte själv äta just den här sorten,
men dom var läckra att lägga i skålen och fota!!!!
Och det är ju bra att jag inte kan äta dom, för jag försöker ju hålla igen lite,
och finns det godis hemma så kan jag inte låta bli att äta....
Såvida det inte är sånt som jag inte tål, då alltså!!!!

Just nu har både Tessan och jag problem med datorerna, kommentarsfält kommer inte
alltid upp, så vi har tyvärr just nu svårt att kommentera på en del bloggar. Jag hoppas att
det snart ska funka bättre igen,

4 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Härligt färglatt foto!
Hoppas att era dataproblem löser sig snart.

Theka sa...

Färgglatt och gott^^

Unknown sa...

Ser riktigt smaskigt ut :)

Yvonne L sa...

Ser väldigt frestande ut...