header

header

onsdag 4 januari 2012

Tema: Tryne (#5 av 365+1)

Har ni sett ett sånt häftigt tryne malarna har? Det här är en av dom lite mindre malarna i akvariet och ändå har den en stor käft....
Jag har lite strul med bloggen just nu,tidigare har jag kunnat välja olika storlekarna som bilderna ska visas i, men nu finns det bara ett alternativ, och tyvärr visas bilderna smått...Undrar om det har att göra med att jag och Tessan ändrade bland mina inställningar häromdagen, för att jag skulle kunna göra tidsinställda inlägg? Det går att klicka på bilderna åtminstone, så får ni se dom större om ni vill det....

9 kommentarer:

Anonym sa...

Tack, nu vet jag hur en mal ser ut och inser att jag har sett de förut. :)

Bonnfrua sa...

Vad smart med tidsinställda inlögg, då kan man ju göra flera på en gång ju... hm... det var en smart idé som jag ska fundera på om jag ska kopiera...

Jane sa...

Åh, vad jag saknar att ha akvarium när jag ser dina bilder. Vi hade ett 200 liters, massor av olika tetror och två stooora malar. De var så tama att man kunde mata dem medan de simmade "på rygg" :)

Screentryckarkursen har jag inte gått den här veckan, det var ett tag sedan ... kursen var bara över två dagar.

Theka sa...

Du får nog allt visa mig hur du gör när du lägger upp bilder. För jag kan välja storleken på mina bilder... ja nästan i alla fall.

Häftig bild mamma!

Marina sa...

Hehe ja malar är både lite gulligt häftiga..och snuskiga på samma gång =)

Anne-Lie sa...

Tänker gris när jag hör tryne, du vände på det vilket jag gillar!

AnCa sa...

Inget vackert tryne precis!

Charlotta sa...

Haha, min gamla Malis (RIP) var ibland med i mina tolkningar i 2010 års utmaning. T ex

Prickig
eller
glad

Det är faktiskt ganska tacksamt att fota akvariet. :D Men sedan Malis dog endast 9 år gammal så är det lite tristare. Vår nykomling Lillemal är en skygg skäggmal som inte alls ställer upp på fotografering. :P

Pysselfarmor sa...

jamen huvvaligen...ser ut som en gubbe!

http://pysselfarmors365plusenbild2012.blogspot.com/