header

header

lördag 12 maj 2012

Tema: Äntligen (#96 av 365+1)




Äntligen så är jag igång med scrappandet igen! Häromdagen så gjorde jag min första layout på ungefär tre år, och nu idag har jag gjort en till. Scrapbooking var min stora hobby och kanske man också kan kalla det passion, under tiden mellan 2003 och 2009, all min lediga tid och alla pengar jag kunde avvara, gick i stort sett till min hobby. Sen helt plötsligt så var lusten och inspirationen bara borta...Sedan dess har jag bara gjort några kort, men även det har varit mycket sporadiskt...Men nu har jag sedan en tid känt mig sugen att börja scrappa igen...dessutom har jag väldigt mycket scrapprylar liggande här hemma, så det känns bra att komma igång och använda dom igen....
Layouten här ovan, är en av dom båda som jag gjorde idag, och bilden är från mitt och Bosses bröllop! Vill ni ser mer av mitt scrappande så finns det på min scrapblogg !

1 kommentar:

Ebba (365+1 foton 2012) sa...

Jättefin layout! Kul att se att du scrappar, jag har bara hållt på i några månader och gör i stort sett bara kort. Det är så himla roligt men just nu tryter inspirationen lite. Men snart är jag igång igen. :) Ha det bra!