header

header

söndag 6 maj 2012

Tema: Blommor (# 86 av 365+1)


Nu har vi varit på vår semester i Cypern. Den motsvarade väl inte riktigt
våra förväntningar, eftersom vi inte hade räknat med att det skulle vara så skräpigt och skitigt  överallt,
utom på själva hotellen. Vi hade fint väder dom två första dagarna, men sen mulnade det på och blev
kallt och blåsigt...Vi hade även en del regn. En dag så låg jag vid poolen och försökte sola
dom korta stunder som solen tittade fram, samtidigt som himlen var alldeles mörk både i öster och söder och det åskade bara en bit ifrån oss...Så speciellt bruna har vi inte blivit...
Men jag har iallafall fått lite fototillfällen ändå, och en del av fotona kommer jag att visa här som teman...

Bilden här ovan är tagen på hotellet, dom hade några såna här buskar med flaskborstliknande blommor.
Jag har ingen aning om vad dom heter, men kanske nån av er vet?
Jättefina är dom iallafall....


3 kommentarer:

Ullagunni sa...

och en härlig bild blev det!

Gabriella sa...

Tråkigt att Cypern inte motsvarade era förväntningar. Men med en kamera i handen kan man ju alltid ha det kul ändå

Pysselfarmor sa...

men oj - var det skräpigt? Kanske hade de inte städat inför turistsäsongen ??
Nu var det ett bra tag sedan jag var där men då var det snyggt och prydligt.

snygg bild på lampborstblommen
Callistemon citrinus