header

header

tisdag 5 juni 2012

Tema: Avfärd (#115 av 365+1)


Så beger vi oss mot avfärd från Cypern och hem till Sverige igen...

För tillfället så får det vara slut på teman från Cypern nu, vem vet jag kanske får återkomma
till dom bilderna igen senare. Jag planerar att snart lägga in lite bilder därifrån på min vanliga
blogg som ni hittar här , såna bilder som inte passat så bra till temana...

 Jag har haft lite mycket på sistone,så jag har inte hunnit kommentera hos er på ett tag, men
några har ställt lite frågor på sistone, som jag snart ska försöka hinna besvara....


3 kommentarer:

Theka sa...

Ja gutt var det, att få komma hem.

Charlotta sa...

Borta bra men hemma bäst?

Pysselfarmor sa...

Som sagt det är också skönt att komma hem....och jag funderar fortfarande på vad det där trädet kan heta....