header

header

måndag 11 juni 2012

Tema: På väg (#117 av 365+1)


Min man och jag har en Corvette, och är med i Corvetteklubben,
där det anordnas en del utflykter mm. Och i lördags åkte vi med på vårutflykt
med Norrköpings distriktet, eftersom vi tycker det är kul att även ibland
hänga med dom, även fast vi fick åka hemifrån redan vid 6 för att hinna dit
innan dom skulle samlas....

Iallafall här är en bild där man ser några av bilarna i karavanen...
jag räknade ihop det till sjutton bilar som var med....
Just här var vi på väg till ett litet cafe, i en by som jag ärligt talat inte minns namnet på...
Som ni kanske ser så åker vi i  en svart bil....;)

Nu i helgen lär jag få gott om tillfällen att fota corvetter, för vi ska med på klubbens
sommarmöte i år, det är några år sedan sist, och det brukar vara runt 300-350 corvetter
på plats....I år är det i Ronneby, så det är ju ganska nära och bra för oss!!!


4 kommentarer:

Rantamor sa...

Va kul min son är gift med en tjej som har föräldrar som också är med i en corvettklubb och brukar åka iväg...
ni är säkert på samma sammankomst.
Kul, kul....

Charlotta sa...

Gott väder att vara nercabbad på vägen

Anki Ai sa...

En Corvette skulle ju inte vara helt fel att ha...

Pysselfarmor sa...

Häftigt!