header

header

onsdag 4 juli 2012

Tema: Vallmo (#154 av 365+1)



7 kommentarer:

Gabriella sa...

Ja jag undrar när jag ska hitta en vallmo som inte växer på ställen där det är svårt att stanna med bilen - för så har det varit hittills när jag har sett dem

Rantamor sa...

Här fortsätter du med dina fina foton till teman...
måga är så fiffiga att jag ler...
skorna var ju snygga...men kanske inte skulle passa mig hahaha....

Själv har jag hoppat av sen jag fått påminnelser om att jag fuskat och borde strykas från listan...
Synd för det var en så kul utmaning och ifjol klarade jag alla teman...
Bra va.
Men jag är inte bitter utan kommer att hålla ett öga på er andra.

Ha en finfin sommar.

Eva Trillian sa...

Så vacker, så vacker!

Charlotta sa...

En vacker vallmo!

Ullagunni sa...

Åh så fin, gillar att du har en stjälk utan blomma med

Pysselfarmor sa...

Vallmo är en alldeles speciell blomma - tänker på de praktfulla stora fälten som kan finnas...

Yvonne L sa...

Vallmo är en så vacker blomma!