header

header

onsdag 1 januari 2014

Tema: Almanacka ( 1 av 365)

Nytt år- nya möjligheter



14 kommentarer:

Anette Linnea sa...

Passande val till dagens utmaning :) Gott nytt år!

Anonym sa...

Härligt! En massa rutor att fylla med trevliga saker. God fortsättning och lycka till med årets utmaning.

Jenny sa...

Passande tema så här i början på året :) Det kommer dyka upp även hos mig någon av de närmaste dagarna. God fortsättning!

AnCa sa...

Undrar hur många som tänker börja med just almanacka idag, det är ju som sagt var det givna valet idag...

Din bild e fin o jag önskar vi hade lika mycket snö som du har på din almanacka...

Lycka till med årets bilder!

Eva Trillian sa...

Bra start på nya temat :)
God fortsättning!

Nina sa...

Bra start lycka till med utmaningen

Sockerbulle sa...

Så sant :)

Unknown sa...

Samma tanke som jag :) Lycka till!

Theka sa...

Hoppas 2014 bli bättre. Nu kör vi :O)

P i X E L I E - Erica Pettersson sa...

Jättebra tolkning! Passar mycket bra just idag :)
Jag hade själv planerat att lägga upp en bild på en almanacka, men ändrade mig i sista stund och så blev det nyårsglasen istället ;)

Hoppas du får en fin start på 2014!

Pysselfarmor sa...

Man ska aldrig ge upp! Du ska se att du grejar det i år!Men det är ju inte det som är målet egentligen...utan att man har roligt och utvecklas i fotograferandet. Det är kul att knäcka temanötter också.

Min almanacka kommer i morgon ;-)

BatongAmanda sa...

Trodde du seglat iväg på brädan och tagit långsemester! Glad att du försöker igen då jag saknat dina foton! Härligt och frestande men skall se om det går att lösa temat annorlunda!!! Kram ;D

Razzy sa...

Jag försöker också igen i år :) så vi kan väl försöka peppa varandra.

/Razzy

Anki sa...

Som du redan sett så var det även mitt val :)