header

header

tisdag 21 januari 2014

Tema: Lutning ( 24 av 365 )



6 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

Men oj vad är detta?! Ett tak på sne..nä det tror jag inte och inte är det väl en staket....säg vad kan det vara?! Klurigt fotograferat eller kanske är jag litet glesögd
;-)

BatongAmanda sa...

Nog lutar det allt! Härligt foto som ger spelrum för fantasi!!! Kram ;D

Eva Trillian sa...

Ser ut att falla långsamt men säkert! Snyggt tematänk!

Sofi sa...

Funderar och funderar, vad är det jag ser? Är det ett staket eller en vägg där en storm dragit förbi? Fantasigäckande i bästa bemärkelse.

Elisabet sa...

Intressant bild. Och visst lutar det ordentligt.

Pysselfarmor sa...

Nu förstår jag varför jag kände igen lutningen :-))
Jag har en gård och har rivit några hus där...hade 13 från början och det går absolut inte att underhålla alla...för dyrt!